• en

  • si

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@motoland.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 15 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini in obliki, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo (nadomestni deli, katerih bistvena sestavina je elektronika), ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR ali Osebni račun kupca. 

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Napotki za vračilo blaga

Pri spletnem nakupu si artiklov pred nakupom ni možno fizično ogledati na način, ki bi zagotovil enak obseg in temeljitost ogleda, primerljiv tradicionalni prodajalni, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov in priporočene prakse, vključno z navodili pristojnih nadzornih organov) možnost vračila blaga - odstop od pogodbe.
Ker želimo, da to lahko opravite kar čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:
previdno odprite embalažo in jo obdržite v nespremenjenem stanju , dokler niste v celoti prepričani, da je artikel ustrezen,
pri nakupu oblačil ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila (ne na golo kožo),
pri rokovanju z artiklom lahko pride do poškodb in prask, predvsem artikli, ki imajo lakirane površine,
nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku   (temne lakirane površine),
vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske, sledi pritrditve na pritrditvenih mestih) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji nadomestnih delov in sestavi strojev. Ne vgrajuj nadomestnih delov (posebej, brez izjeme vseh, ki vsebujejo elektronske ali so električne komponente), ne sestavljaj strojev dokler nisi prepričan, da ustrezajo tvojim zahtevam! V noben izdelek ne natoči/napolni tekočin, potrebnih za zagon ali delovanje!

Artikli, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da artikel lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja napačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je artikel ob nakupu v okvari oziroma ne deluje - v tem primeru nakup reklamiraš.
 
Vračilo poškodovanih pošiljk
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek reklamacije pri pogodbenem kurirju. To storite tako, da o tem v najkrajšem možnem času obvestite trgovino ali pogodbenega kurirja, ki vam je paket dostavila. Skupaj s pogodbenim kurirjem bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Nakupovanje po kategorijah
Menu
Zapri
Back
Account
Close