MOČ
Dual Prop sistem | Suzuki proti korozijska zaščita |
DOHC motor, 24 ventilov, 4.3 L | Sistem samodiagnostike |
Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe | Opozorilo za servisni interval |
Veriga odmične gredi namesto jermena | CDI sistem vžiga za mirnejši tek |
Zračno hlajen visoko zmogljiv alternator | Suzuki trolling sistem (opcijsko) |
Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg |
Tip agregata | DOHC, 4-taktni |
Število valjev | V6 |
Sistem indukcije goriva | Elektronski Lean Burn |
Prostornina (ccm) | 4.39 |
Moč kw (KM) | 257,4 (350) |
Območje vrtljajev (obr/min) | 5.700 – 6.300 |
Količina olja (L) | 8,0 |
Rezervoar goriva (L) | – |
Vžig | Digitalni CDI |
Alternator | 12V 54A |
Prestavno razmerje | 2,29:1 |
Na svetovnem tržišču potrebe po izvenkrmnih motorjih naraščajo. Največji porast je prav v razredu močnih motorjev. Številni proizvajalci plovil se odločajo, da večja plovila, ki segajo tudi preko dolžine 12 m, opremljajo z več izvekrmnimi motorji. Ker so plovila vedno večja, morajo biti motorji vedno močnejši. Vse pogosteje srečamo plovila na katera lahko namestimo ne le dva, temveč tri ali celo štiri izvenkrmne motorje visokih moči.
Izdelati motor z večjo močjo ni nobena skrivnost. Poveča se prostornina ali doda turbopolnilnik in motor ima večjo moč. Seveda večji motorji pokurijo več goriva, so večji in težji, vse bolj kompleksni in zanesljivost postane problem.
Ne glede na moč motorja, je hitrost plovila vedno določena z obliko trupa, hidrodinamičnimi lastnostmi, propelerji in načinom vgradnje motorja na plovilo. Zato so se pri konstrukciji novega mišičnjaka pri Suzukiju odločili, da bodo pričeli konstruiranje na praznem listu papirja in upoštevali vse navedene faktorje. Najprej so pogledali dosedanje rešitve izvenkrmnih motorjev z enim propelerjem. Dejstvo je, da tak motor proizvede veliko potiska a žel kot stranski produkt povzroča velik navor na plovilo zaradi rotacije propelerja v eno smer. Da bi to izgubljeno energijo uporabili koristno, so se hitro odločili, da bo potrebno uporabit dva propelerja, ki se vrtita v obratni smeri. Drug problem pogonov je menjalnik pred propelerji, ki ovira idealen tok vode na propelerje. Večje kot so moči in navori motorjev, močnejši morajo biti menjalniki za prenos moč s pogonske gredi motorja na os propelerja. Zaradi tega so menjalniki večji, njihovo ohišje pa ovira pritok vode do propelerja.
Pri Suzukiju so zato več let razvijali motor, izvedli številne teste in meritve, da jim je uspelo izboljšati način, kako moč motorja čim bolje prevesti na potisk vode.
S - kratka noga (381 mm) |
L - dolga noga (508mm) |
X - ultra dolga noga (635mm) |
XX - extra ultra dolga noga (762mm) |
E - elektro zagon, krmilna ročica |
R - elektro zagon, daljinska komanda |
T - el. Zagon, daljinska komanda, power trim (DF 20AT - tilt) |
P - menjalnik z nastavljivo smerjo rotacije |
Modeli DF 140 - DF 250 so dobavljivi tudi z nasprotno rotacijo |
No customer reviews for the moment.