
![]()
![]()
| Tip agregata | DOHC, 4-taktni |
| Število valjev | 4 |
| Sistem indukcije goriva | Elektronski Lean Burn |
| Prostornina (ccm) | 2.867 |
| Moč kw (KM) | 110 (150) |
| Območje vrtljajev (obr/min) | 5.500 – 6.100 |
| Količina olja (L) | 8,0 |
| Rezervoar goriva (L) | – |
| Vžig | Digitalni CDI |
| Alternator | 12V 44A |
| Prestavno razmerje | 2,50:1 |
| Mehanska komandna ročica po izbiri | Suzuki proti korozijska zaščita |
| DOHC motor, 16 ventilov | Sistem samodiagnostike |
| Lean Burn sistem za zmanjšanje porabe | Opozorilo za servisni interval |
| Veriga odmične gredi namesto jermena | CDI sistem vžiga za mirnejši tek |
| Zračno hlajen visoko zmogljiv alternator | Suzuki trolling sistem (opcijsko) |
| Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg |
| S - kratka noga (381 mm) |
| L - dolga noga (508mm) |
| X - ultra dolga noga (635mm) |
| XX - extra ultra dolga noga (762mm) |
| E - elektro zagon, krmilna ročica |
| R - elektro zagon, daljinska komanda |
| T - el. Zagon, daljinska komanda, power trim (DF 20AT - tilt) |
| P - menjalnik z nastavljivo smerjo rotacije |
| Modeli DF 140 - DF 250 so dobavljivi tudi z nasprotno rotacijo |
No customer reviews for the moment.
![]()
![]()