MOČ
V6 postavitev pod kotom 55° | Suzuki proti korozijska zaščita |
DOHC motor, 24 ventilov | Sistem samodiagnostike |
32 bitna računalniška enota | Opozorilo za servisni interval |
Veriga odmične gredi namesto jermena | CDI sistem vžiga za mirnejši tek |
Zračno hlajen visoko zmogljiv alternator | Suzuki trolling sistem (opcijsko) |
Večtočkovni sekvenčni elektronski vbrizg |
Tip agregata | DOHC, 4-taktni |
Število valjev | V6 |
Sistem indukcije goriva | EFI |
Prostornina (ccm) | 3.614 |
Moč kw (KM) | 147 (200) |
Območje vrtljajev (obr/min) | 5.000 – 6.000 |
Količina olja (L) | 8,0 |
Rezervoar goriva (L) | – |
Vžig | Digitalni CDI |
Alternator | 12V 54A |
Prestavno razmerje | 2,29:1 |
S - kratka noga (381 mm) |
L - dolga noga (508mm) |
X - ultra dolga noga (635mm) |
XX - extra ultra dolga noga (762mm) |
E - elektro zagon, krmilna ročica |
R - elektro zagon, daljinska komanda |
T - el. Zagon, daljinska komanda, power trim (DF 20AT - tilt) |
P - menjalnik z nastavljivo smerjo rotacije |
Modeli DF 140 - DF 250 so dobavljivi tudi z nasprotno rotacijo |
No customer reviews for the moment.